Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství – Bc. Markéta Nováková, DiS.
Bc. Markéta Nováková, DiS.
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Proposal of marketing communication for a selected traditional confectionery enterprise
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí metod analýza, komparace, dotazovaní a deskripce vytvořit návrh marketingové komunikace pro podnik tradičního cukrářství s názvem Cukrárna U Hrdinů. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části práce je popsán obor cukrařina, její historie ve světě a v Čechách, její kulturní význam a je zde také porovnána tradiční a moderní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a proposal of marketing communication for a selected confectionery enterprise called Cukrárna U Hrdinů by using methods of analysis, comparison, questioning and description. The thesis is divided into theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part of the thesis describes the field of confectionery, its history in the world and in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/v94vn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Markéta. \textit{Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/588k12/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev