Bc. Markéta Nováková, DiS.

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství

Proposal of marketing communication for a selected traditional confectionery enterprise
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí metod analýza, komparace, dotazovaní a deskripce vytvořit návrh marketingové komunikace pro podnik tradičního cukrářství s názvem Cukrárna U Hrdinů. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části práce je popsán obor cukrařina, její historie ve světě a v Čechách, její kulturní význam a je zde také porovnána tradiční a moderní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a proposal of marketing communication for a selected confectionery enterprise called Cukrárna U Hrdinů by using methods of analysis, comparison, questioning and description. The thesis is divided into theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part of the thesis describes the field of confectionery, its history in the world and in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/v94vn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.