Anna Marie Solarová

Bachelor's thesis

Role sociálních sítí pro značku PROSTĚ ŽIVOT

The role of social networks for the brand PROSTĚ ŽIVOT
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje roli sociálních sítích v marketingové komunikaci vybrané značky. Cílí především na to, jak se sociální sítě dají v marketingu využít a na jejich vliv. Práce v teoretické části řeší klasický marketing, marketing v on-line prostředí a nejpoužívanější sociální sítě dnešní doby. Výstupem práce je návrh využití a změny komunikace na sociálních sítích pro danou značku.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the role of social networks in the marketing communication of a selected brand. It mainly focuses on how social networks can be used in marketing and their impact. The work in the theoretical part deals with classic marketing, marketing in the online environment and the most used social networks today. The output of the work is a proposal for the use and change of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.