Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa – Bc. Otakar Gráf
Bc. Otakar Gráf
Master's thesis
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Corporate Culture and social Marketing of multinational Firms Baťa
Anotácia:
Magisterská práce v teoretické části seznamuje s obsahem a významem firemní kultury. Dále popisuje typologie firemní kultury, vztah mezi firemní identitou a image. V další části jsou charakterizovány metody diagnostiky a analýzy firemní kultury, vztah firemní kultury a personálních činností. Následně je zde uvedeno utváření žádoucí firemní kultury a vztah firemní strategie a kultury. Druhá, empirická …viacAbstract:
The theoretical part of the master's thesis introduces the concept and meaning of corporate culture. It describes the typologies of corporate culture, as well as the relationship between corporate identity and image. The subsequent section characterises the methods diagnosing and analysing corporate culture, the relationship between corporate culture and human resources. Furthermore, the work outlines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lx1ac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Ing. Martina Julíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRÁF, Otakar. \textit{Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa} [online]. Praha, 2016 [cit. 2023-12-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/5b8yy5/. Diplomová práca. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Cti národní tradici a lid svůj. Reflexe národní kultury, dějin a umění v československém krátkém filmu (1945-1959)
Dominika Bäuchelová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Firemní kultura nadnárodní společnosti a proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
Hana Abidi -
Srovnání obchodního prostředí a jednání v České republice a v Ruské federaci v kontextu mezikulturních rozdílů
Simona Pokorová -
Nacionalismus a jeho důraz na národní identity jako bytostně moderní fenomén: Pojmy nacionalismus a národní identita v pojetí teorie E. Gellnera
Veronika Kolaříková -
Firemní kultura a její specifika v českém a vietnamském prostředí
Ly Dieu Le -
Firemní kultura a její vliv na výkonnost firmy
Lucie Černá -
Firemní kultura a její vliv na výkonnost firmy
Veronika Tranová