Marketing ve firmě Flash Style, s.r.o. – Vladislav Ryabkov
Vladislav Ryabkov
Bakalářská práce
Marketing ve firmě Flash Style, s.r.o.
Marketing at company Flash Style, s. r. o.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketing ve firmě "Flash Style, s.r.o." Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, dale je popsáno marketingové prostředí. Praktická část začíná představením společnosti Flash Style s.r.o., dale je provedena analyza marketingového prostředí podniku pomoci metod uvedenych v teoretické časti …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is marketing in the company " Flash Style, s. r. o."The Bachelor's thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, dale described the marketing environment. The practical part begins with the presentation of Flash Style s. r. o.. dale is carried out an analysis of the marketing environment of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva