Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek – Kryštof Holub
Kryštof Holub
Master's thesis
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Impact of paid advertising on Facebook and Instagram on website traffic
Abstract:
Tato diplomová práce v části rešerše literatury shrnuje základní poznání v oblasti marketingu, online marketingu a sociálních sítí. Následně se již zabývá samotným dopadem placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěv-nost webových stránek. Formuluje podmínky zkoumání míry tohoto dopadu prostřednictvím porovnání účinnosti reklamní kampaně komunikující stejné sdělení napříč různými marketingovými …moreAbstract:
This diploma thesis summarizes the basic knowledge in the field of marketing, online marketing and social networks. Subsequently, the thesis deals with the impact of paid advertising on Facebook and Instagram on website traffic. It formulates the conditions for examining the extent of this impact by comparing the effectiveness of an advertising campaign communicating the same message across different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80749
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2020
- Supervisor: Jiří Přibil
- Reader: Veronika Vašíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80749
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková