Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb – Kamila Prokopová
Kamila Prokopová
Master's thesis
Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb
Analysis of Call Center Customer´s Requirements on the Bank Services Market
Abstract:
Cílem mé diplomové práce byla analýza požadavků klientů call centra GE Money Auto, s. r. o. v Ostravě Hrabové. Rovněž jsem chtěla zjistit jejich postoje k nabízeným produktům a především důvody, proč případně zákazníci dané produkty odmítají a následně jsem identifikovala nejvíce přijímané produkty. Marketingový výzkum jsem prováděla na základě sestaveného záznamového archu, do něhož jsem zapisovala …moreAbstract:
The aim of my thesis was an analysis requirements of customer of call center, GE Money Auto, Ltd. in Ostrava Hrabova. I also wanted find out their attitudes to offered products and especially the reasons why customers these products sometimes refuse. Then I identified the most accepted products. I made the marketing research based on compiled record sheet where I wrote a data by individual telephone …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84745
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOPOVÁ, Kamila. \textit{Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5fop68/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Informační povinnost a vyžadování informací od zákazníků při poskytování investičních služeb
Petr Zajíc -
Consumers’ attitude and perception of Moringa oleifera products in Nasarawa state, Nigeria
Ilesanmi Ayodeji Amoran