Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství – Jiří Hrdlička
Jiří Hrdlička
Master's thesis
Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
Marketing Communication of OVB Allfinanz Company on the Financial Consulting Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství. Mezi hlavní cíle práce patří provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit společnosti a vnímání značky samotnými zákazníky společnosti. Na základě zjištěného stavu jsou provedeny návrhy a opatření pro možné zlepšení této komunikace za účelem rozšíření zákazníků …viacAbstract:
This diploma thesis deals with marketing communication issues of OVB Allfinanz, a.s. in the financial advisory market. The main objectives of the work include the analysis of the current state of communication activities of the company and the perception of the brand by the customers themselves. Based on the detected state, proposals and measurements are made to improve this communication in order …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72075
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Lenka Pokorná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72075
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev