Markéta Limbergová
Bakalářská práce
Propagační mix
Promotion mix
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagačního mixu. Cílem práce je analýza prvků propagace a jejich následný průzkum na dvou produktech. První část práce je uvedena krátkou definicí a představením marketingu, aby se tak navázalo na propagaci, která je jeho součástí. Další část literární rešerše se věnuje propagaci, jejím definicím, vývoji a analýzou části jejího mixu, což je reklama, podpora …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the promotional mix. The aim is to analyze the elements of advertising and its subsequent investigations on two products. The first part is a brief definition and performance marketing, in order to build upon promotion which is a part of it. Another part of the literature review is dedicated to the promotion, the definitions, development and analysis part of the mix which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Tereza Dufková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Michaela Klusáková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Barbora Čížková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Jan Astl -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá
Název
Vložil
Vloženo
Práva