Marketingová komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Kristýna Hájková
Bc. Kristýna Hájková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Marketing communications in a selected enterprice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový komunikační mix ve vybrané společnosti. Tato analýza bude aplikovaná na společnost Decathlon v Českých Budějovicích. V teoretické části práce, budou pomocí odborné literatury vysvětleny pojmy související s tématem marketing a marketingová komunikace. Dále zde budou stanoveny výzkumné otázky a popsána metodika práce. Druhá část práce bude zaměřena …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing communication mix in a selected company. The analysis is applied to the Decathlon company in České Budějovice. In the theoretical part of the thesis marketing and marketing communication terminology is explained using specialized literature followed by establishing the research questions and describing the research techniques. The second part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/z4z89/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev