Bc. Kristýna Hájková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve vybrané společnosti

Marketing communications in a selected enterprice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový komunikační mix ve vybrané společnosti. Tato analýza bude aplikovaná na společnost Decathlon v Českých Budějovicích. V teoretické části práce, budou pomocí odborné literatury vysvětleny pojmy související s tématem marketing a marketingová komunikace. Dále zde budou stanoveny výzkumné otázky a popsána metodika práce. Druhá část práce bude zaměřena …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing communication mix in a selected company. The analysis is applied to the Decathlon company in České Budějovice. In the theoretical part of the thesis marketing and marketing communication terminology is explained using specialized literature followed by establishing the research questions and describing the research techniques. The second part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích