Marketingová komunikace společnosti Notino – Natálie Lanová
Natálie Lanová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Notino
Marketing communication Notino
Anotace:
V teoretické části je práce zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikačního mixu. Dále jsou popsány různé formy reklamy. Teoretická část práce se zaměřuje také na pojmy z retailového prostředí a z oblasti mystery shoppingu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve společnosti Notino na českém trhu. K analýze marketingové komunikace v retailu byl zvolen …víceAbstract:
In the theoretical part, the work is focused on the definition of basic terms in the field of marketing and marketing mix. Various forms of advertising are also described. The theoretical part of the thesis also focuses on concepts from the retail environment and from the field of mystery shopping. The practical part is focused on the analysis of marketing communication at Notino on the Czech market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Sandra Luňáčková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
1. 12. 2022