Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice – Bc. Jan Denkstein
Bc. Jan Denkstein
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Marketing Strategy of OKI focused on the distribution of its products in the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejích produktů v České republice. Po teoretickém úvodu a po seznámení čtenáře s firmou OKI popisuji její produkty a charakterizuji služby k těmto produktům poskytované. Dále popisuji cenovou strategii společnosti OKI v České republice, způsob používaných distribučních postupů a strukturu integrované marketingové …viacAbstract:
This thesis discusses the OKI marketing strategy and is focused on the distribution of OKI products in the Czech Republic. In the first part is the main attention sticked at theoretical introduction and description of OKI as a company and its products and related services to the reader. The most important of the analytic part is OKI pricing strategy in the Czech Republic, distribution process and integrated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3xqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Ján Ftáčnik, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev