Anna Strnadová

Bachelor's thesis

Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor

Using the tools of marketing comunication for crowdfunding campaine od association ArtproProstor
Abstract:
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení …more
Abstract:
Nowadays crowdfunding is a new phenomenon for gaining funds. Many organizations, even individuals use it for their new, creative and innovative ideas. This thesis describes concrete crowdfunding campaign Let´s make the old spa live again of association ArtproProstor. The aime of the thesis is to determine, which instruments of marketing communication are the most effective for succesfull crowdfunding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Barbara Hucková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51020