Návrh komunikační strategie vybrané společnosti se zaměřením na udržitelnost – Michaela Čermáková
Michaela Čermáková
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie vybrané společnosti se zaměřením na udržitelnost
Communication strategy of selected company with a focus on sustainability
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací udržitelnosti v nábytkářském sektoru. Má za cíl navrhnout vhodnou komunikační strategii pro zvolenou společnost, a to na základě zjištěných celosvětových trendů a preferencí, týkajících se marketingové komunikace s ohledem na udržitelnost v odvětví. Tyto trendy a preference byly zjištěny ze sekundárních i primárních zdrojů. Práce je rozdělena na dvě části. …víceAbstract:
This thesis deals with sustainability communication in the furniture sector. The aim is to propose an appropriate communication strategy for the chosen company, based on the identified global trends and preferences regarding marketing communication with regard to sustainability in the sector. These trends and preferences were identified from secondary and primary sources. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92203
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev