Julie URBANÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa

Analysis of the marketing communication of the selected musical group
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa, konkrétně tedy jihokorejské chlapecké skupiny BTS. Teoretická část představuje tematická východiska, kde jsou popsány potřebné pojmy k tématu bakalářské práce, dále se zabývá historií hudebního žánru K-pop, dosahem tohoto žánru ve světe a konkrétními marketingovými aktivitami K-popu v České republice, nakonec …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of a selected musical group, particularly South Korean boy band BTS. The theoretical part presents the thematic starting points, where all the necessary terms for the main topic of the bachelor thesis are described, it also deals with history of the K-pop music genre, the reach of this genre in the world and specific marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

URBANÍKOVÁ, Julie. Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/