Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy – Šárka Mottlová
Šárka Mottlová
Bachelor's thesis
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke zlepšení současně využívaných komunikačních disciplín společnosti Jelínek – výroba nábytku s.r.o. směrem k jednotlivým cílovým skupinám zákazníků. Cílem této práce je vyhodnotit aktuální …viacAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on marketing communication and individual communication tools used to fulfill the business goals of individuals, businesses, or organizations. The collected information serves to improve the currently used communication disciplines of Jelínek – výroba nábytku s.r.o. towards individual customer target groups. The aim of this work is to evaluate the current state of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/65hzhp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOTTLOVÁ, Šárka. \textit{Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/65hzhp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev