Mediální komunikace v oblasti církevní turistiky - Využití nových pohledů na tradiční židovskou gastronomii a ubytování při propagaci hotelových zařízení s restaurací – Ing. Ivan Blažek
Ing. Ivan Blažek
Diplomová práce
Mediální komunikace v oblasti církevní turistiky - Využití nových pohledů na tradiční židovskou gastronomii a ubytování při propagaci hotelových zařízení s restaurací
Media Communications in Religious Tourism - Using New Perspectives on Traditional Jewish Cuisine and Accommodation in the Promotion of Hotels with Restaurants
Anotace:
Diplomová práce s názvem Mediální komunikace v oblasti církevní turistiky; Využití nových pohledů na tradiční židovskou gastronomii a ubytování při propagaci hotelových zařízení s restaurací se zabývá částí církevní turistiky, turistiky židovské a také tím, jak může být tento segment mediálně ovlivněn. Práce bude využita při stavbě a přípravě hotelového zařízení s restaurací určeného právě pro židovskou …víceAbstract:
This diploma thesis with the topic “Media Communications in Religious Tourism; Using New Perspectives on Traditional Jewish Cuisine and Accommodation in the Promotion of Hotels with Restaurant” deals with one part of religious tourism – the Jewish tourism and how is it possible to influence this segment through the media. The thesis will be used by the preparation and building of the hotel facilities …víceKlíčová slova
Źidé kašrut micvot média marketingová komunikace Jews kashrut medium marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13252/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽEK, Ivan. \textit{Mediální komunikace v oblasti církevní turistiky - Využití nových pohledů na tradiční židovskou gastronomii a ubytování při propagaci hotelových zařízení s restaurací}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/67zd7i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev