Bc. Jakub Al Charragh
Diplomová práce
Význam emocí v marketingu
Meaning Application of Emotions in Marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje významu a využití emocí v marketingu. V úvodní části autor nejprve vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a psychologie emocí. Dále charakterizuje psychologické aspekty emočního prožívání osobnosti ve vazbě na marketingovou komunikaci. Blíže rozebírá pojmy sociální reklama, etická regulace, smyslový marketing a zaměřuje se na působení emocionálních apelů v reklamě. Analytická …víceAbstract:
The thesis is devoted to the meaning and application of emotions in marketing. In the first part, the author initially defines the basic concepts of marketing and the psychology of emotions and characterizes the psychological aspects of emotional perception of personality in relation to marketing communications. Then follows analysis of the concepts of social advertising, ethics regulation, sensory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x8lgw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev