Komunikační plán pro sociální sítě zvoleného subjektu – Bc. Bilal Helmi Saleh
Bc. Bilal Helmi Saleh
Diplomová práce
Komunikační plán pro sociální sítě zvoleného subjektu
Communication plan on the social networks of the selected company
Anotace:
Diplomová práce, na téma Role a impakt sociálních síti na posílení povědomí o značce, má za cíl vyhodnotit aplikaci teorie v praxi, zda byly správně vykonány procedury a do jaké míry rozšířili povědomí o značce. Výstup práce má zároveň odpovědět na otázky, zda sociální sítě jsou ideálním nástrojem pro malé podniky. Zda sociální sítě přináší reálné výsledky v podobě větších zisku a v případě že ano …víceAbstract:
The diploma thesis, on the topic The role and impact of the social network in raising brand awareness, aims to evaluate the application of theory in practice, whether the procedures were performed correctly and to what extent expanded brand awareness. At the same time, the output of the work should respond to the questions of whether social networks are an ideal tool for small businesses. Whether social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva