Kristýna Pivná

Bachelor's thesis

Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh

Communication and price strategy of a chosen company on its entrance to the Polish market enviroment with food supplements
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie …more
Abstract:
This thesis concentrates especially on 2 instruments of marketing such as communication and price strategy of an elected company. At the beginning there is presented the company, the area of the business and it also looks briefly at Poland using macroeconomic indicators. The main part of the work starts with a description of communication instruments and the way of making media plan. After comes an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2009
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Václav Dvořák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15659