Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh – Kristýna Pivná
Kristýna Pivná
Bachelor's thesis
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Communication and price strategy of a chosen company on its entrance to the Polish market enviroment with food supplements
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie …viacAbstract:
This thesis concentrates especially on 2 instruments of marketing such as communication and price strategy of an elected company. At the beginning there is presented the company, the area of the business and it also looks briefly at Poland using macroeconomic indicators. The main part of the work starts with a description of communication instruments and the way of making media plan. After comes an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Václav Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev