Blanka Netrdová
Master's thesis
Spotřební chování domácností
Consumer Behaviour of Households
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na spotřební chování domácností v období od roku 2003 do roku 2013. Teoretická část je rozdělena do dvou částí, spotřeba domácností z pohledu marketingu a z pohledu ekonomie. V marketingové části jsou vysvětleny pojmy spotřebitel, domácnost, spotřební úvěry, spotřební chování, spotřební predispozice a nákupní rozhodovací proces. V části věnované ekonomii jsou vysvětleny …viacAbstract:
The thesis is focused on the consumer behavior of the households in the period from 2003 to 2013. The theoretical part is divided into two parts, household consumption from the perspective of marketing, and from the perspective of economics. In the marketing section explains the concepts of consumer, household, consumer credit, consumer behavior, consumer predisposition and the buying decision process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
- Vedúci: Jitka Bartošová
- Oponent: Iva Krejčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová