Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin – Tomáš Kašpar
Tomáš Kašpar
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin
Purchasing Behaviour of Consumers in Agreement with Target Groups
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat oblast nákupního chování spotřebitelů podle cílových skupin, popsat tyto cílové skupiny zákazníků a formulovat jejich základní charakteristiku. Teoretická část je věnována základním pojmům dané problematiky, jako jsou spotřebitel, cílová skupina, nákupní chování, zákazník, rozhodovací proces, segment či segmentace. Praktická část se zabývá analýzou, charakteristikou …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is detailed characteristic, clear deduction of target groups and comparison between them with respect to the present situation in the Czech Republic. The theoretical part gives attention to introduction of the concepts concerning the topic of this work. The practical part deals with the characteristic, the comparison and the interpretation of which of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kašpar, Tomáš. Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová