Etické aspekty osobních forem marketingové komunikace – Lucie Libovická
Lucie Libovická
Bakalářská práce
Etické aspekty osobních forem marketingové komunikace
Ethical aspects of personal forms of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářské práce upozorňuje na prohřešky proti slušnému chování v oblasti direct marketingu a osobního prodeje. Provedený marketingový výzkumu mapuje názory, postoje a zkušenosti spotřebitelů s těmito formami marketingové komunikace. Na základě získaných informací je popsána současná situace a pozornost je věnována etickým problémům vyskytujícím se v direct marketingu a osobním prodeji. K získání …víceAbstract:
This bachelor thesis point out transgressions against good manners in direct marketing and personal selling. Realized marketing research identifies consumers' opinions, attitudes and experiences with these forms of marketing communication. Current situation is described from received informations and main attention is paid to ethical problems occurring in direct marketing and personal selling. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jiří Žižka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev