Lucie Libovická

Bakalářská práce

Etické aspekty osobních forem marketingové komunikace

Ethical aspects of personal forms of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářské práce upozorňuje na prohřešky proti slušnému chování v oblasti direct marketingu a osobního prodeje. Provedený marketingový výzkumu mapuje názory, postoje a zkušenosti spotřebitelů s těmito formami marketingové komunikace. Na základě získaných informací je popsána současná situace a pozornost je věnována etickým problémům vyskytujícím se v direct marketingu a osobním prodeji. K získání …více
Abstract:
This bachelor thesis point out transgressions against good manners in direct marketing and personal selling. Realized marketing research identifies consumers' opinions, attitudes and experiences with these forms of marketing communication. Current situation is described from received informations and main attention is paid to ethical problems occurring in direct marketing and personal selling. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Jiří Žižka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32289