Sponzoring jako forma marketingové komunikace – Dominik Jírovec
Dominik Jírovec
Bakalářská práce
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Sponsorship as a form of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem sponzoringu jako formy marketingové komunikace. První kapitola je věnována teoretickému pojetí marketingu. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci společně s komunikačním mixem. Obsahem třetí kapitoly je sponzoring, konkrétně vymezení pojmu a představení jednotlivých druhů sponzorství. Praktická část této práce je zaměřená na vyhodnocení sponzoringu fotbalového …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with the topic of sponsorship as a form of marketing communication. The first chapter is dedicated to the theoretical concept of marketing. The second chapter describes marketing communication and communication mix. The third chapter includes the definition of sponsorship as well as an introduction to the types of sponsorship. The practical part of the thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72746
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72746
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev