Dominik Jírovec

Bakalářská práce

Sponzoring jako forma marketingové komunikace

Sponsorship as a form of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem sponzoringu jako formy marketingové komunikace. První kapitola je věnována teoretickému pojetí marketingu. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci společně s komunikačním mixem. Obsahem třetí kapitoly je sponzoring, konkrétně vymezení pojmu a představení jednotlivých druhů sponzorství. Praktická část této práce je zaměřená na vyhodnocení sponzoringu fotbalového …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis deals with the topic of sponsorship as a form of marketing communication. The first chapter is dedicated to the theoretical concept of marketing. The second chapter describes marketing communication and communication mix. The third chapter includes the definition of sponsorship as well as an introduction to the types of sponsorship. The practical part of the thesis is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72746