Aktivizující metody v ekonomických předmětech na SOŠ – Ing. Eliška Komínková
Ing. Eliška Komínková
absolventská práce studenta CŽV
Aktivizující metody v ekonomických předmětech na SOŠ
Activating methods in economic subjects at secondary school
Abstract:
Závěrečná práce je složena ze dvou částí, a to teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán přehled současného stavu řešené problematiky. Nejprve jsou rozděleny a popsány metody a volby výuky. Dále je zmíněn proces výuky a jeho fáze. Ve větší míře je tato část věnována aktivizujícím metodám, které jsou přínosné pro výuku žáků. V praktické části jsou navrženy různé aktivity a metody …moreAbstract:
The final work consists of two parts, theoretical and practical part. The theoretical part describes an overview of the current state of the solved problems. First, teaching methods and choices are divided and described. The teaching process and its phases are also mentioned. To a greater extent, this part is devoted to activating methods that are beneficial for teaching pupils. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMÍNKOVÁ, Eliška. \textit{Aktivizující metody v~ekonomických předmětech na SOŠ}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Available from: https://theses.cz/id/771bi9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Reading-related activities in Motivate! 1 and Project Explore 1 textbooks
Kateřina Butalová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová