Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví – Mgr. Mirka Soldánová
Mgr. Mirka Soldánová
Bachelor's thesis
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Public Communication and Public Relations of Forestry
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá komunikací a vztahy s veřejností v oblasti lesnictví. První část popisující teoretická východiska blíže představuje základní principy marketingové komunikace, a především nástroje komunikačního mixu. Dále je analyzován dosavadní stav zásadních politických rozhodnutí především na evropské úrovni, jež ovlivnila politickou i odbornou oblast v českém prostředí. Současné lesnictví …viacAbstract:
This thesis deals with public communication and public relations in the field of forestry. The first section puts forth a theoretical foundation and introduces both the basic principles of marketing communications and especially the tools of the marketing mix model. The following section focuses on the analyses of existing political decisions, particularly on the European level, which have influenced …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Meňházová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / odbor:
Forestry / Forestry
Práce na příbuzné téma
-
Zahraniční politika ČR v kontextu výzkumů veřejného mínění
Andrea Ježová -
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv výzkumů veřejného mínění a veřejného mínění na zahraniční politiku ČR
Jan Osička -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Vanesa Maurycová -
Projekt výzkumu veřejného mínění občanů Jablunkovska o tamější sociální práci
Veronika Ćmielová -
Adopce na dálku - projekt výzkumu veřejného mínění
Jaromír Fic -
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Petr Šobotník -
Rakouská zahraniční politika vůči České republice ve světle veřejného mínění a mediálního obrazu
Dana Karásková