Moderní nástroje internetového marketingu – Bc. Eva Duhaňová
Bc. Eva Duhaňová
Bakalářská práce
Moderní nástroje internetového marketingu
Advanced internet marketing tools
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Moderní nástroje internetového marketingu je zaměřená na využití nástrojů internetového marketingu v projektu Prima Autopůjčovna. Cílem práce je navrhnout vhodné strategické kroky v oblasti internetového marketingu, které přinesou relevantní návštěvnost a zvýší povědomí o projektu mezi cílovou skupinou. V první části seznamuji s internetovým marketingem a jeho historickým …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis called Modern Tools of Internet Marketing is focused on the use of internet marketing tools in the project Prima Autpůjčovna. The aim of the thesis is to suggest appropriate strategic steps in the field of the internet marketing that will bring relevant website statistics and increase awareness of the project among the target group. In the first part I explain the internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d3m7d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá