Bc. Eva Duhaňová
Bachelor's thesis
Moderní nástroje internetového marketingu
Advanced internet marketing tools
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Moderní nástroje internetového marketingu je zaměřená na využití nástrojů internetového marketingu v projektu Prima Autopůjčovna. Cílem práce je navrhnout vhodné strategické kroky v oblasti internetového marketingu, které přinesou relevantní návštěvnost a zvýší povědomí o projektu mezi cílovou skupinou. V první části seznamuji s internetovým marketingem a jeho historickým …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis called Modern Tools of Internet Marketing is focused on the use of internet marketing tools in the project Prima Autpůjčovna. The aim of the thesis is to suggest appropriate strategic steps in the field of the internet marketing that will bring relevant website statistics and increase awareness of the project among the target group. In the first part I explain the internet marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d3m7d/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2017
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá