Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu – Bc. Adéla Malinovská
Bc. Adéla Malinovská
Master's thesis
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
The process of strengthening the awareness of the „Urlaub in Österreich“ brand, attempting for better sustainability in tourism
Abstract:
Cestovní ruch v Rakousku, je podporován Rakouskou národní turistickou centrálou Österreich Werbung, která má jednu ze svých poboček v České republice v Praze. Tato diplomová práce sledovala a zaznamenala fungování firmy Österreich Werbung a na konkrétních příkladech popsala, jak se firma staví k tématu udržitelného hospodaření s přírodními zdroji v oblasti cestovního ruchu a turismu. Byl sledován …moreAbstract:
Tourism in Austria is supported by the Austrian National Tourist Office Österreich Werbung, which has one of its offices in the Czech Republic in Prague. This master thesis has observed and recorded the operations of Österreich Werbung and used specific examples to describe how the company approaches the topic of sustainable management of natural resources in tourism and travel. The process of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. PhDr. Pavol Lukáč
- Reader: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALINOVSKÁ, Adéla. \textit{Proces posílení povědomí o~značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o~zlepšení udržitelnosti v~oblasti turismu}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7ejp3y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
16/4/2024