Práce se žáky s vývojovou dysfázií na prvním stupni běžné základní školy v Kladně – Adéla Fořtová
Adéla Fořtová
Bakalářská práce
Práce se žáky s vývojovou dysfázií na prvním stupni běžné základní školy v Kladně
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním žáků s vývojovou dysfázií na školách hlavního vzdělávacího proudu. Charakterizuje tuto narušenou komunikační schopnost a popisuje nejvhodnější způsoby práce i podpůrná opatření, která umožňují maximálně rozvíjet žáky s vývojovou dysfázií. Zmiňuje také legislativní úpravu inkluzivního vzdělávání a popisuje nelehkou práci pedagogů i jejich asistentů, kteří se snaží …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the education of pupils with developmental dysphasia in the school of mainstream education. It characterizes this impaired ability to communicate and describes the most suitable ways of working and supportive measures that allow pupils with developmental dysphasia to develop to the maximum. It also mentions the legislative regulation of inclusive education and describes …víceKlíčová slova
Asistent pedagoga individuální vzdělávací plán inkluzivní vzdělávání narušená komunikační schopnost pedagog podpůrná opatření reedukace vývojová dysfázie Developmental dysphasia disturbed communication Inclusive education Individual Education Plan re-education support measures teacher teaching asistent
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c73ci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Hana Fleischmannová
- Oponent: PhDr. Hana Jůzlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová