Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol – Jakub Vais
Jakub Vais
Bakalářská práce
Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci vysokých škol technického a přírodovědného typu. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci technických a přírodovědných vysokých škol se současnými studenty a uchazeči o studium.Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of technical universities and universities of science. The practical part describes marketing communication of universities with current students and future applicants.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/814d5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAIS, Jakub. \textit{Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/814d5w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev