Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Martin Pokorný
Bc. Martin Pokorný
Bakalářská práce
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Anotace:
Bakalářská práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci pro produkt Nutridrink Compact 5+1, který patří do kategorie klinické výživy a je řešením pro pacienty, kteří trpí podvýživou související s onemocněním nebo jejím rizikem. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a popisuje pojmy jako jsou marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, integrovaná marketingová …víceAbstract:
The bachelor thesis describes integrated marketing communication for Nutridrink Compact 5+1 product, which belongs to the category of clinical nutrition. It’s intended for patiens with disease related malnutrition or it’s risk. The thesis is divided to two parts. The first, theoretical part, describes what is marketing communication, marketing mix, communication mix, integrated marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e1s64/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková