Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Martin Pokorný
Bc. Martin Pokorný
Bachelor's thesis
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Abstract:
Bakalářská práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci pro produkt Nutridrink Compact 5+1, který patří do kategorie klinické výživy a je řešením pro pacienty, kteří trpí podvýživou související s onemocněním nebo jejím rizikem. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a popisuje pojmy jako jsou marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, integrovaná marketingová …moreAbstract:
The bachelor thesis describes integrated marketing communication for Nutridrink Compact 5+1 product, which belongs to the category of clinical nutrition. It’s intended for patiens with disease related malnutrition or it’s risk. The thesis is divided to two parts. The first, theoretical part, describes what is marketing communication, marketing mix, communication mix, integrated marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e1s64/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková