Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace – Ing. Tereza Louvarová
Ing. Tereza Louvarová
Bakalářská práce
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
The influence of personality - type on the marketing communication concept
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace. Vzhledem ke stále širšímu využití marketingové komunikace je současným trendem dané oblasti kladení velkého důrazu na profil marketérů. V teoreticko-metodologické části jsou uvedena východiska k dané problematice, charakteristiky osobností marketérů, jejich schopností a způsob jakým se prosazují v obchodních společnostech …víceAbstract:
The thesis concerns the influence of the personality type on the marketing communication concept. Concidering the constant expansion of the use of marketing communication use, the trend is to put great emphasis on the marketers profile. The theoretical and methodological section provides the background regarding the issue of the personality characteristics of marketers, their abilities and the way …víceKlíčová slova
Marketing Marketingová komunikace Marketingová strategie Typologie osobnosti Osobnostní typ Typologie MBTI Vůdčí osobnost Sebepojetí Temperament Obchodní společnosti Marketing communication Marketing strategy Typology of personality Personality type MBTI typology Leader personality Self concept Enterprises
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n87md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev