A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia – Carmen Jana Maria English
Carmen Jana Maria English
Bachelor's thesis
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Marketingová komunikační strategie učitele angličtiny vyšší cenové kategorie v České republice
Abstract:
Cílem této práce je vyhodnotit a navrhnout marketingovou komunikační strategii učitele angličtiny vyšší cenové kategorie na Instagramu v České republice. Teoretická část práce se zabývá následujícími tématy – marketingový mix, marketingový komunikační mix, marketingová komunikační strategie, marketingové komunikační cíle, preference spotřebitele, Instagram jako platforma, Instagramové prvky a nástroje …moreAbstract:
The goal of the thesis is to evaluate and design a state-of-the-art communication strategy as a high-end educator of the English language, on Instagram, in Czechia. The theoretical part is compiled of the topics following – the marketing mix, marketing communication mix, marketing communication strategy, marketing communication goals, consumer preferences, Instagram as a platform, and Instagram features …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83012
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Zuzana Křečková Kroupová
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ENGLISH, Carmen Jana Maria. \textit{A Marketing Communication Strategy for a~High-end English Educator in Czechia}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2019. Available from: https://theses.cz/id/8h0p1m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83012
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev