A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia – Carmen Jana Maria English
Carmen Jana Maria English
Bachelor's thesis
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Marketingová komunikační strategie učitele angličtiny vyšší cenové kategorie v České republice
Anotácia:
Cílem této práce je vyhodnotit a navrhnout marketingovou komunikační strategii učitele angličtiny vyšší cenové kategorie na Instagramu v České republice. Teoretická část práce se zabývá následujícími tématy – marketingový mix, marketingový komunikační mix, marketingová komunikační strategie, marketingové komunikační cíle, preference spotřebitele, Instagram jako platforma, Instagramové prvky a nástroje …viacAbstract:
The goal of the thesis is to evaluate and design a state-of-the-art communication strategy as a high-end educator of the English language, on Instagram, in Czechia. The theoretical part is compiled of the topics following – the marketing mix, marketing communication mix, marketing communication strategy, marketing communication goals, consumer preferences, Instagram as a platform, and Instagram features …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Zuzana Křečková Kroupová
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83012
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev