Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností – Bc. Veronika ŠKUTOVÁ
Bc. Veronika ŠKUTOVÁ
Diplomová práce
Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností
Acceptation of educational needs of pupils with communication disorders
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, zejména s vývojovou dysfázií na základní škole. Hlavním cílem této práce je zjistit, nakolik jsou pedagogy základní školy akceptována stanovená podpůrná opatření při procesu vzdělávání výše zmíněných žáků. První kapitola teoretické části přináší základní teoretická východiska týkající se …víceAbstract:
This thesis is focused on the issue of inclusive education of pupils with impaired communication skills, especially developmental dysphasia at elementary school. The main goal of this work is to find out the extent to which elementary school teachers accept the established supportive measures during the educational process. The first chapter of the theoretical part provides basic theoretical starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Chlebcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUTOVÁ, Veronika. Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová