Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu – Adéla Suková
Adéla Suková
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Marketing and communication strategy of ABOUT YOU company on the Czech market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou a komunikační strategii internetového obchodu ABOUT YOU na českém trhu. Cílem je rovněž prezentovat různé návrhya doporučení, jež by mohly vést k celkovému zlepšení a zefektivnění z hlediska komunikační strategie. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v první části jsou vymezeny základní teoretické pojmy a modely, které jsou …víceAbstract:
The objective of this Master Thesis is an analysis of marketing and communication strategy of ABOUT YOU company on the Czech market. The other objective is to propose some suggestions and recommendations, which could lead to general improvement of the existing strategy. The thesis is divided into theoretical and practical part, whereas in the first part, there are basic terms and models defined, necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková