Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy – Bc. Gabriela Kolářová
Bc. Gabriela Kolářová
Bachelor's thesis
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Using of psychologist knowledge of printing advertisement
Anotácia:
Reklama jako vybraná kreativní a realizační idea musí oslovit cílovou skupinu a poskytnout dosažení cílů, posílit positioning značky a to jednoduše, srozumitelně, neprodleně a podobou, která spotřebitele zaujme. Primárně musí být tento nápad též v jednotě s dlouhodobou strategií firmy a značky a s předešlými reklamními kampaněmi. V této práci se zaměřuji především na psychologii používanou v reklamě …viacAbstract:
The advertisment as a creative and implementing idea must address the target group and provide the achievement of the goals, simply and clearly strengthen the positioning of the brand and immediately using the form which will be intereresting to users/consumers. Primarily this idea have to be consistent with long time strategy of the company and the brand istself and also with the previous advertising …viacKľúčové slová
Asociace barvy emoce chování komunikace marketing marketingová komunikace motivace nákupní jednání pozornost produkt propagace prvky v reklamě psychologie reklama spotřebitel zákazník Association colours emotion behaviour communication marketing communication motivation shopping negotiation attention product propagation elements in advertisement psychology advertisement consumer customer
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y8ugb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2011
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Fremdsprachige Elemente in der Werbung
Aneta RADOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn