Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu – Bc. Adriana Čožíková
Bc. Adriana Čožíková
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market
Abstract:
The goal of the master thesis is to evaluate the current situation and create a new marketing strategy for the company B&B Commercial Activity, which provides services as a metallurgical material supplier. The theoretical part introduces B2B sector and its characteristics, which are necessary for the analysis of the current state of the company. Then the thesis describes the differences between B2B …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čožíková, Adriana. Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení dodavatelů hutního materiálu ve velkoobchodu
Klára Bartošková -
Hodnocení dodavatelů hutního materiálu pro nákup u firmy T-Machinery a.s.
Ladislav NAVRÁTIL -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová