Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu – Bc. Adriana Čožíková
Bc. Adriana Čožíková
Master's thesis
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market
Abstract:
The goal of the master thesis is to evaluate the current situation and create a new marketing strategy for the company B&B Commercial Activity, which provides services as a metallurgical material supplier. The theoretical part introduces B2B sector and its characteristics, which are necessary for the analysis of the current state of the company. Then the thesis describes the differences between B2B …moreAbstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČOŽÍKOVÁ, Adriana. \textit{Marketingová strategie firmy B\&{}B Commercial Activity na B2B trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8vnnpx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čožíková, Adriana. Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení dodavatelů hutního materiálu ve velkoobchodu
Klára Bartošková -
Hodnocení dodavatelů hutního materiálu pro nákup u firmy T-Machinery a.s.
Ladislav NAVRÁTIL -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová