Bc. Adriana Čožíková

Master's thesis

Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market
Abstract:
The goal of the master thesis is to evaluate the current situation and create a new marketing strategy for the company B&B Commercial Activity, which provides services as a metallurgical material supplier. The theoretical part introduces B2B sector and its characteristics, which are necessary for the analysis of the current state of the company. Then the thesis describes the differences between B2B …more
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čožíková, Adriana. Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management