Marketingová komunikace a analýza spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu – Lukáš Machka
Lukáš Machka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a analýza spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu
Marketing communication and analysis of visitor satisfasction of music festival
Anotácia:
V první části se tato bakalářská práce zabývá teorií hudby a hudebních festivalů v obecné rovině. Dále pak pojednává o teorii marketingové komunikace a hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na hudební festival Rock for People, který je jedním z největších festivalů na českém území. Nejdříve je festival představen, poté se práce zaobírá jeho marketingovou …viacAbstract:
This Bachelor Thesis first deals with music and music festivals in general. Then it is mostly about marketing and a communication mix of the festivals of music. In the practical part, this knowledge is applied on the marketing and a communication mix of the music festival called Rock for People, which is one of the biggest ones in our country. The aim of this thesis is to analyze the satisfaction of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Radek Tahal
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev