Štěpán Šára
Bachelor's thesis
Projekt Sport in Art
Project Sport in Art
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje projekt Sport in Art, který propojuje oblasti sportu a umění a zkoumá jejich vzájemný vztah a dopady na společnost. Cílem práce je prozkoumat, jak efektivně funguje projekt Sport in Art, zda plní své vize a cíle, jestli je finančně udržitelný a jakým způsobem se podílí na propojení sportu a umění. Projekt je finančně udržitelný, efektivně využívá marketingové strategie, podporuje …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the Sport in Art project, which connects the fields of sport and art and explores their mutual relationship and impact on society. The aim of the thesis is to examine how effectively the Sport in Art project is working, whether it is achieving its vision and goals, whether it is financially sustainable and how it is contributing to the connection between sport and art. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93859
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Vojtěch Kouba
- Reader: Jana Horová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev