Štěpán Šára
Bachelor's thesis
Projekt Sport in Art
Project Sport in Art
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje projekt Sport in Art, který propojuje oblasti sportu a umění a zkoumá jejich vzájemný vztah a dopady na společnost. Cílem práce je prozkoumat, jak efektivně funguje projekt Sport in Art, zda plní své vize a cíle, jestli je finančně udržitelný a jakým způsobem se podílí na propojení sportu a umění. Projekt je finančně udržitelný, efektivně využívá marketingové strategie, podporuje …viacAbstract:
The bachelor thesis analyses the Sport in Art project, which connects the fields of sport and art and explores their mutual relationship and impact on society. The aim of the thesis is to examine how effectively the Sport in Art project is working, whether it is achieving its vision and goals, whether it is financially sustainable and how it is contributing to the connection between sport and art. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Vojtěch Kouba
- Oponent: Jana Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev