Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce – Ing. Michal Dvořák
Ing. Michal Dvořák
Bakalářská práce
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce
Resources used in advertising to attract consumers' attention with advertising newspaper Annonce
Anotace:
Tato práce nás seznamuje s marketingovou komunikací, její historií a jejím dalším vývojem. V teoretické části popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace, komunikační proces a to jakým způsobem je reklamní sdělení vnímáno zájemcem a jakých metod je možné využít k přilákání pozornosti potencionálního kupujícího. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity na konkrétní reklamní prezentaci …víceAbstract:
This paper introduces to marketing communication, its history and its future development. In the theoretical part, it describes selected tools of marketing communication, the communication process thus how advertising is perceived by the public and what methods can be used to attract potential buyer’s attention. These theoretical findings were of practical use to a particular advertising presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/he7xs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev