Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce – Ing. Michal Dvořák
Ing. Michal Dvořák
Bachelor's thesis
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce
Resources used in advertising to attract consumers' attention with advertising newspaper Annonce
Abstract:
Tato práce nás seznamuje s marketingovou komunikací, její historií a jejím dalším vývojem. V teoretické části popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace, komunikační proces a to jakým způsobem je reklamní sdělení vnímáno zájemcem a jakých metod je možné využít k přilákání pozornosti potencionálního kupujícího. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity na konkrétní reklamní prezentaci …moreAbstract:
This paper introduces to marketing communication, its history and its future development. In the theoretical part, it describes selected tools of marketing communication, the communication process thus how advertising is perceived by the public and what methods can be used to attract potential buyer’s attention. These theoretical findings were of practical use to a particular advertising presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/he7xs/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Michal. \textit{Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/97l79t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev