Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE – Bc. Karel Buriánek
Bc. Karel Buriánek
Master's thesis
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Marketing mix on the example of the travel agency FEDE
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést komplexní analýzu marketingového mixu cestovní kanceláře Fede, s.r.o. Tato cestovní kancelář se zaměřuje na lyžařské zájezdy do Itálie. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy cestovního ruchu, jeho druhy a formy a také pojmy marketing, marketingový mix a jeho specifika v cestovním ruchu. V praktické části …moreAbstract:
The aim of this thesis is to perform a comprehensive analysis of the marketing mix of the travel agency Fede, s.r.o. This travel agency focuses on ski tours to Italy. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of tourism, its types and forms and the concepts of marketing, marketing mix and its specifics in tourism. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BURIÁNEK, Karel. \textit{Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/99nxur/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights